What is going on?

What is going on? Jag gillar´t! :)
Fan så mycket som händer i mitt liv, så mycket känslor, tankar och funderingar! Härligt men samtidigt obehagligt...
Att jag ska bli moster den här månaden är helt ofattbart! Det är beräknat den 18 mars, men kan egentligen komma när som helst nu! Så sjukt spännande! Min syster är så otroligt vacker och stark! Hon kommer bli en helt fantastisk mamma!!! Hennes mage är stor som en mega basketboll men ändå så är resten av hennes kropp smal och fin, men hon själv känner sig såklart stor som en flodhäst nu såhär i slutet, men ack så vacker :)
Sen händer det mycket annat i mitt nya singelliv, en helt ny värld för mig med det här att vara oberoende och det är helt underbart! Jag trivs så bra med mitt liv just nu, i min härliga lägenhet, med mina mysiga kolleger på jobbet, med mina underbara vänner och familj! jag måste suga in allt jag upplever nu, för så småningom dalar det som det alltid gör efter en topp.. men, det hör till livet, det måste vara ups and downs för att man ska kunna uppskatta livet på rätt sätt :) ...men samtidigt är det obehagligt för man vet att detta lyckorus inte är konstant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0