Nostalgi så det står härliga till! ....och lite bajs :P

Gröna Lund på min födelsedag! Helt underbart, precis som förr! Karuseller, popcorn, mjukglass, kärlekstunneln, solsken och det nya som lagts till sen man var liten: ÖL! Sweet!
Nu sitter jag hemma och pimplar Singha och är lycklig som ett barn medan love friterar havets läckerheter. Bläckfisk, scampi, musslor i en enda vacker blandning.. hmm har nog börjat bli lite rund under fötterna :P Haha men jag har iaf haft en väldigt lyckad och trevlig födelsedag! Blev väckt med skönsång och god frukost på ballen (balkongen) hahaha dålig humor... oj egentligen är det en dum idé att blogga när man är lite påverkad, tänk om det slinker ut ett eller två fula ord ur mina fingrar :-O.. som typ... nä det blir cencurerat innan jag hunnit få fram ordet.
Bajs.. det är det ord som jag verkligen tycker om. Det ligger bra i munnen dessutom så är det en rolig sak. BAJS. B.A.J.S. Alla i hela världen oavsett art bajsar på ett eller annat sätt... även träd. Ja det som kommer in används och kommer ut, och så vidare. Tjejer, fina tjejer med pudrade näsor och rosendoftande halsar kan också ha riktiga skitdagar, bajsa som om det inte fanns en morgondag. Det är av nån anledning ett väldigt roligt samtalsämne för min familj och SÄRSKILT runt matbordet. Det slår aldrig fel. Även när vi har främmande så kommer vi in på bajs. Det är någon sorts störning vi har. Av nån anledning tycker vi det är skit höhö.. kul att snacka skit.
Min köksmatta luktar kattkiss, min söta kisse Sushi blev lack på mig för att jag vägrat rensat i hennes toa mer än att ta bort de torra små... haha nu kommer det.. bajskorvarna och inte rensat ut kisshögarna. Så under midsommar hämnades hon och ni ska veta att detta är den första gång hon gjort såhär så länge hon bott ensam med mig. Men hon skämdes som en hund (?) när jag kom hem, hon satt på köksbordet och verkligen pekade på bajset som låg där nere och lurade. Mattan måste jag tvätta.. morr.. Men det är ju tur att jag har såna grovtvättmaskiner i min tvättstuga men nu i samma sek som jag sa tvättstuga så kom jag på att min lilla elektroniska bokningsbricka till tvättstugan är puts väck.. Bajs. Måste fixa det i morn.
Igår tog jag mitt första dopp.. i havet. Fyyyyyyyyyyyyy fan så kallt det var!!! Inte kul..

Nä men nu får jag lägga ner.. orka läsa allt det här! Haha jag är så trött, hungrig, lite full och glad :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0