Midsommar är avklarad! ♥

Midsommaren är avklarad och den blev ju riktigt lyckad! Förutom att jag hade magknip hela dagen och kvällen vilket var mindre roligt. Jag kunde inte riktigt vara mig själv till 100% eftersom magmunnen krånglade och puffade ut små men kraftiga brännande stötar. Men i övrigt så var den nog perfekt! Min bästa vän fyllde år samma dag och vi firade henne och midsommar hos hennes föräldrar, i en lummig trädgård med sjötomt och egen brygga. Vi grillade, lekte lekar som krocker, badminton och namnlekar. Vi var ca 40-50 pers. Jag träffade gamla vänner jag inte träffat på flera år och det kändes riktigt mysigt. Satt vid sjön med en kall öl och pratade gamla minnen, härligt!
Men kvällen rundades av innan tolv då jag insåg att min mage verkligen behövde en paus. Sen sov jag som en klubbad säl och idag har jag varit super duktig. Jag har dummsugit, bytt jord i krukorna, bäddat rent, rengjort katttoan och bytt till ny fräsch sand och lagat en jätte god scampigryta.
Imorgon blir det 4 timmars jobb, sen på måndagen är jag ledig och dessutom så är det min födelsedag! Hurra hurra, 24 år! Då blir det nog grönan om vädret tillåter, precis som när jag var liten. Då var det grönan varje födelsedag tills jag blev äldre och började jobba.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0