Jag skäms inte...

Är det fel att skämma bort?
Både ja och nej.. beror på helt enkelt. Men att skämma bort sina nära och kära är fan i mig inte fel! Men att skämma bort sina små barn så att de ligger och skriker på golvet framför lösgodiset på ICA är fel! Att skämma bort sina barn så att de blir vana vid att få allt serverat på silverfat vilket medföljer att de inte blir självständiga är fel! Men att ge presenter kan väl inte vara fel? Om jag vill ge prylar, resor och annat kul till mina nära och kära så är det väl upp till mig, om jag gör detta för att få se ett leende och för att jag vet att det jag ger kommer bli väldigt omtyckt så är det väl ändå helt rätt?
Folk är allmänt så snåla, vad fan, bjud på dig själv och bjud till lite så kommer du märka hur roligt det är och framförallt uppskattat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0