Glad sommar!

Ikväll har jag och min kör med två andra körer den årliga sommarkonserten! När den konserten är då vet man att nu är det sommar på riktigt! När jag var yngre gick jag alltid på sommarlov samma vecka vi hade konserten men nu är man ju vuxen så sommarlov är ett minne blott.
Jag har bakat muffins med hallon och vit choklad med kokos, 36st blev det :) De ska serverad hos min mamma och hennes man efter konserten. Jag ska förresten sjunga 'Oh happy day' solo, har tidigare sjungit den i duett men aldrig själv så det ska bli roligt!
Nä nu måste jag börja bege mig.. Glad sommar!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Choklad är aldrig fel. :P

2010-06-09 @ 18:35:35
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0