Aaah.. ledig i tre dar

Härligt!
Är nu ledig i tre dagar! Lördag, söndag och måndag och alla dagarna är fullspäckade med planer :) Jag gillar när jag har saker att göra när jag är ledig, bara det innehåller harmoni och stress är något jag inte ens ska kunna stava till på måndagkvällen.

Imorgon lördag:
Jag ska först och främst sova ut, sen blir det frukost sen tar jag med min bok och en handduk och lägger mig på gräset vid vattnet 5 min härifrån.. jag kan inte förstå att man vill bo mitt i stan, för då kan man inte gå utanför dörren och vara i naturen bland båtar och vackra träd, trots det så tar det bara 20 min in till stan för mig. Men jaja smaken är som baken och det är väl en jävla tur det.
Sen när jag har solat och läst några timmar är det dags att köpa en födelsedagspresent och lite alkohol för kvällens födelsedagsfest. Efter det ska jag åka till min älskade vän Anna och träna på våra sånger inför vår sommarkonsert vi har på måndag. Sen på kvällen är det 23-årsfest.
Söndag:
Då blir det att umgås med syrran, hennes son, min bästa vän, min kompis Marie och min sötnos och eventuellt hans vän. Vi ska sola och kanske bada.. jag är tveksam. Sen blir det middag hos mig med bästa vän och Marie, grillning på balkongen med lite vin :)
Måndag:
Sommarkonsert och familjemiddag

Foto: Jag

Ja men det var nog allt för ikväll, nu ska jag krypa ner i sängen med min bok.. Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0