Funnit mig till rätta

Hihi vad mycket kul som händer i mitt liv just nu! Trivs kanon som singel och oberoende :) Har ju varit i en relation under hela mitt vuxna liv, och nu är jag 23... så det är helt nytt för mig det här med att kunna göra vad jag vill, komma hem när jag vill, äta vad jag vill och se på vad jag vill på tv... utan att behöva ta hänsyn! Det är en härlig känsla, men samtidigt så vill jag poängtera att det är minst lika härligt att vara i en relation men på ett annat sätt! Men jag har verkligen funnit mig till rätta och har lagt allt skit bakom mig :)
Den 13 feb blir det stor inflyttningsfest!
I söndags hämtade jag min katt Sushi från mitt x. Så nu är mitt hem komplett :)


Sushi och Whiskey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0