Lördag...

Idag har det varit helt fantastiskt väder som jag dessvärre inte fått ta vara på eftersom jag varit innomhus i ett centrum hela dagen... och jobbat. Trist, men vi sålde väldigt bra, frågan är bara; varför människor i hela friden shoppar en så fantastisk dag???
Det var tänkt att jag skulle fira min låtsasmammas lillasyster idag men så blev det tyvärr inte, hade ont i huvudet och var väldigt trött, kände för att mysa hemma istället. Så det blev en härlig kvällspromenad i solnedgången med min darling bland de vackra villorna. Vi fantiserade om vårat framtida hus med stor trädgård med en stor grill, en enorm kläddkammare där alla mina skor ska få plats.. ja alla mina framtida skor för de flesta jag har nu ska jag ge till frälsnings armen. Ska göra en stor rensning hemma och ge bort kläder, skor och annat skit till frälsis. Men åter till kvällen. Efter promenade så gjorde vi ordning marängswisch... gott värre!!!

1 Banan
1 Litet paket gammaldags vaniljglass
1 Msk kakao
1 Msk strösocker
1/2 dl mjölk
1 Påse maränger


Skiva bananen. Koka upp mjölk, kakao och sockret i en kastrull. Skär upp en lagom stor glass skiva. Häll över maränger och sedan chokladsåsen och sist bananskivorna. Lätt som en plätt!

                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0