Morsdag!

Trots att jag jobbat en så här underbar dag har den varit riktigt bra. Lugnt och skönt på jobbet. Sen köpte jag både en ny matta och en lampa till vardagsrummet, mattan får dock min sambo hämta imorgon för det var lite för svårt för mig att släpa med den hem på bussen och t-banan.
Sen när jag kom hem la jag mig på vår fantastiska innergård på en handduk med en god bok och bara njöt av de sista solstrålarna. När jag ligger och njuter prasslar det plötsligt i gräset och jag ser att vår katt Sushi smyger fram, hon läggert sig på min handduk och njuter av vädret med ett rejält kurrande. Än skiner solen men luften är lite kylig. Så mysigt med sommar!!! Jag glömmer bort varje vinter hur underbart det är med sol, men sen när det blir sommar så får jag ett slags nyförälskat pirr i maggropen :D Såå mysigt! Men om det alltid vore så här varmt och skönt skulle man säkert tröttna, bli likgiltig, det liksom behövs en kall och jävlig vinter som är oändligt lång först för att man verkligen ska få uppskatta sommaren!
Det är dessutom morsdag idag. Det är viktigt med de små dagarna som alla hjärtans dag, mors och farsdag, dagar för kärleken, omtanken och vänskapen. Det är viktigt att stanna upp och tänka, uppskatta det man har. Jag och min sambo gav min mamma ett halsband som hon länge velat ha, hon blev väldigt glad! Vad gjorde du för din mamma idag?


Kommentarer
Postat av: Mr. Pickle

Fan vilka schyssta bilder! Speciellt den där med lampan! Fan vad inspirerad man blir!

2009-05-31 @ 23:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0