Fantastisk helg!

 
Jag har  haft en helt fantastisk helg tillsammans med min älskling!
Han fick ett spapaket av mig i 27-årspresent, paketet innehöll en natt på ett lyxhotell i ett deluxe rum, det ingick frukost buffé och spaupplevelse för två.
Vi checkade in igår vid tvåtiden. Vi gick sen på bio och såg Kenny Begins (Kenny Starfighter) otroligt rolig film! Min typ av humor :) Sedan gick vi tillbaka till hotellet och köpte med oss thaimat. Sen sov vi i en fantastisk säng och blev serverade en frukostbuffé! Sen var det dags för spapaketet.
Medan den ena fick helkroppsmassage av en otroligt duktig massör så fick den andra ligga i ett kurbad med eteriska oljor, salter och vattenstrålar som masserade hela kroppen. Helt underbart! Jag har aldrig tidigare gjort nåt sånt här och jag rekommenderar det varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0