Semester!!!!!

Semestern börjar..... NU! Helt fantastiskt skönt! Visst skulle jag vilja önska en senare semester men nu blev det så att jag fick anpassa mig lite till mina övriga kolleger så nu blidde det en tidig semester och vad gör väl det? Hoppas bara att det blir fint väder!

Semesterplaner hittills:
  • Åka till lantstället i Dalarna över midsommar!
  • Fira min och bästa vännens födelsedag nästa helg på en ö med en massa goa vänner!
  • Åka till pappas lantställe och spendera tid med småsyskonen!
  • Åka utomlands vare sig det blir till Finland eller Turkiet!
  • Åka ut på äventyr i Sverige med ryggsäck, tält, fiskespö och spritkök!
  • Sola och bada!
  • Sova massor!
  • Och till sist... Bara njuuuuta!

♥Vad

 ska

 du

 göra

 på

 din

 semester?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0