Second Hand!

Idag har jag fyndat lite på Stadsmissionen!
Jag älskar Second Hand!
Jag fyndar nästan alltid när jag väl är på Myrorna, Stadmissionen eller någon annan Second Hand butik.
Det bästa med Stadsmissionen är att en del av pengarna går till välgörenhet bla. till de hemlösa i Sverige vilket är hur bra som helst! Så man kan shoppa med riktigt gott samvete! Både bra för miljön och för de hemlösa :)
Jag har fyndat mycket på Second Hand i mina dar, allt ifrån skor, ljusstakar, kläder, böcker, tavlor, kavajer, väskor m.m
Idag fyndade jag ett par superläckra sandaler (Bernardo) för endast 40 kr och en äkta Lasse Åberg tavla med motivet "Packad Mus" för endast 60 kr som jag gav till min älskling (jag tog nämligen sönder ett glas för några år sedan med samma motiv som han hade fått i studentpresent) Han blev jätte glad men frågan är bara var vi ska sätta upp den???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0