Personal Shopper?

Rea, Rea, Rea, Sale, Sale, Sale, Rea, Sale, Rea, Sale, REEEEAAAA!!!! (Melodi Bira, bira, bira, bers, bers, bers)
Ja idag har jag en mycket bättre inställning till rean eftersom jag själv fyndat!!! En blommig hellång klänning (invigs på midsommar), en vit vårjacka och ett par jeans! Så nu är jag glader, och billigt blev det, allt tillsammans för endast *trumvirvel*... 397,50 kr!!!!! Helt otroligt! Många har sagt till mig att jag borde bli någon personal shopper eller nåt för jag kan köpa en hel garderod för 1000 spänn... hihi... vilken skillnad av gårdagens inlägg med dagens, kan bero på det fantastiska vädret vi plötsligt fått och att jag jobbar en dag till sen är det SEMESTER!!!!

♥ Puss på er söta läsare ;)





Kommentarer
Postat av: Lina

Tack underbara du för rösten på veckans blogg! Så fin kommentar!



Hoppas allt är toppenbra med dig!



Kram

2009-06-16 @ 22:06:08
URL: http://linaishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0