Myskväll!

Ben & Jerrys half baked med filmen Hortens hears a who? En fantastisk animerad film!! Tillsammans med min bästa vän, min underbara syster och min älskling, så mysigt! En bra början på min semester, det enda negativa är vädret och jag har hört att hela midsommarhelgen ska det bli regn, regn, regn och åter REGN!!!!
Men men det är bara att hälla i sig nubben snabbt och springa ut i regnet och hoppa med barnen runt den solkiga stången och behålla lugnet så gott det går, eller så får man helt enkelt supa ner sig och låta regndropparna falla över pannan med ett leende på läpparna, det är ju ändå svensk midsommar och då ska det ju regna... eller hur?

Imorgonbitti bär det av till Dalarna!
Så bloggen får ta en liten paus på några dar men vi hörs igen nästan vecka!

♥ puss puss ♥


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Okej, tack för din röst! :)

2009-06-21 @ 23:59:05
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: bela

ah, vart i dalarna? :D

2009-06-22 @ 10:40:12
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0