Inte trött än...

Egentligen borde jag sova nu, men jag väntar på att torkskåpet ska bli klart... har tvättat idag och sista tvätten hänger på tork. Dessutom är jag inte särskilt trött, funderar på att ta en kopp te.

Är min blåtira vacker?


Hur jag fick den vill jag inte prata om, men hur ska jag lyckas dölja den här? Inte vackert!




Skämt osido, detta är ett experiment med teatersmink :) Ser det verkligt ut?


Nä såhär kan jag ju inte se ut imorgon då jag ska på ansiktsbehandling för första gången! Fick det i födelsepresent förra året och den håller i ett år och ett år har gått om tre veckor. Tur bara att jag kom ihåg den :)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack så mycket, glad jag blir av att höra sådant :)



Blåtiran såg ju ganska verklig ut :)

2009-06-05 @ 10:04:34
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0