Ingen rubrik..

Idag har jag och min älskling varit på visning i.... håll i er.... Blackeberg! Japp det är lite åt helvete, inget ont menat utan för min del är det det eftersom jag jobbar på helt andra sidan, så det blir en rejäl bit att åka varje morgon.
Det var väldigt fin omgivning med natur och långt ifrån trafik och lägenheten var fin, lufftig och stor med balkong dessutom som är otroligt efterlängtat! Men som sagt ligger det liiite väl långt bort. Men vi fortsätter att leta, så det löser sig, det är ju som sagt vår första visning än så länge. Dock så slår vår innergård vilken fjuttig balkong som helst så jag klarar mig ett tag till :)


Kommentarer
Postat av: Toni

Neeej det finns vampyrer i blackeberg!!! Kollar du aldrig på bio??? :(

2009-06-12 @ 12:42:21
URL: http://honan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0