Härlig dagstur!

Idag har jag glassat på däck på min familjs härliga segelbåt tillsammans med syrran, hennes bästa vän, mamma och hennes man! Sååå härligt!! Vi badade i havet, helt fantastiskt skönt, hela 22 grader! Solade så att vi såg ut som kräftor allihopa :P dålig på att smörja in mig med solskydd när jag är i Sverige, jag får för mig att solen är så svag här upp i norr, men icke sa nicke. Men imorgon kommer färgen bli gyllenbrun :)
Sen la vi till vid en restaurang och åt havsgryta med alla havets läckerheter och härlig aioli till! Mmmm....
Vi var ute från 11.30-18. Så skönt med en liten dagstur och att komma bort från alla måsten.
Fantastiska sommar!! Känns dumt att åka utomlands nu när värmen här är bättre än i exempelvis Spanien. Vårt hav är desutom varmare!!!
Får se om det blev några bra bilder. Bilderna från min födelsedagsfest vill jag inte lägga upp :P alldesels för många fyllekort hehe...
Nä, vår utlandsresa blir nog här i Norden faktiskt, vi ska nog åka till någon av de baltiska länderna! Man ska inte underskatta det man har nära. Fly inte från allt, du har det bästa framför dig! Gräset är inte grönare på andra sidan så att säga :)


Kommentarer
Postat av: ♥ Sandra ♥

Åh tack vännen. Skäms så mycket att jag aldrig hörde av mig ang din födelsedag. Hoppas den var super :) OCH grattis i efterskott!!



Hoppas du har och har haft en jätte skön semester. Tur med vädret har du haft iallafall :)



puss

2009-06-30 @ 22:28:13
URL: http://lovebysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0