En måndag...

En seg och trött dag men med strålande sol. Jag var så himla trött i morse när jag vaknade av klockan 05.45. Upp och hoppa, skippade duschen, åt frukost, sminkade mig och klädde på mig fast i en omvänd ordning. På jobbet höll jag på att slumra till vid datorn. Öppnade grindarna 10.00 och var redo för en ny arbetsdag. Trög och seg. Vem vill shoppa en så här vacker dag? Inte jag iaf.
Åt en piggelin ute i solen på rasten. Gick från jobbet 16.30, åkte förbi skräddaren. Åkte sen till kyrkan då vi övade inför sommarkonserten med kören. Härliga sommarlåtar! Har sjungit i kör sedan jag var 14 år, alltså i snart 9 år! Shit vad tiden går fort!!!
Lämnade mobilen på jobbet :-/ känner mig handikappad utan den och det är inte bra!
Nu har jag ätit middag, det blev välkryddad pytt och snart ska jag göra mig lite marängswisch... nä det är nog för sent för det. Sen ska jag sova gott.
Japp det var nog allt jag hade att säga idag :)

                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0