Det är kul att fylla år!

Idag har jag fixat allt för min  födelsedagsfest imorgon!
Handlat allt för min pastasallad och efterrätten är färdig planerad, kolen står och väntar i sina pappåsar och solen har lovat att vara en av VIP gästerna! Det kan inte bli bättre.. jo det ska ju komma ett riktigt kanon gäng med härliga människor som ska fira mig :)
23 hela jordsnurr!
Men den riktiga dagen är på söndag!
Men firandet sker i en mycket god väns villa där vi har gångavstånd till en sjö. Där ska grillas, badas och lekas i skogen :P

Jag kom nyss hem från en härlig promenad med min darling. Vi åt glass, blev polare med Kanada gäss och fotade naturen i all sin prakt! Härliga sommar! Imorgon ska jag ta mitt första dopp :) Det är kul att fylla år!

Lite smakprov på foton jag tog med min otroligt bra mobilkamera


♥ Solsken i blick... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0