Gbg here I come?

Jag kanske kanske ska flytta till Göteborg! Tänka sig! Jo såhär ligger det till att jag har sökt till Teaterhögskolan i Göteborg och har fått göra två intagningsprov redan. Japp jag kom vidare så jag fick göra ett till prov :) Vi var 60 pers den dag jag var på intagningsprov och 13 av dom gick vidare till andra provet och jag var en av dom. Den 25 feb får jag veta om jag kommer vidare till tredje och fjärde provet som är i april :) Vi får se helt enkelt, men jag är redan halvvägs vilket är enormt häftigt :P
Så på samma gång som jag vet att det här är min dröm och kommer tycka att det är skitkul att flytta till Göteborg så är det jätte jobbigt och lämna alla vänner, familjen och framförallt min älskade fästman!! Han har ju precis kommit in på sin drömutbildning här i Stockholm så honom får man ju inte med hur mycket man än skulle be om det.
Hur fan ska jag kunna flytta, bara sådär!? Packa väskan och dra i 3 år!!! Men än så länge behöver jag inte fundera över det eftersom jag inte gjort de sista proven än och vet ju inte om jag kommer in, men jag förbereder mig ändå mentalt på det.
Om jag inte flyttar så finns det en stor chans att jag kan få fast arbete!!! :) Än så länge jobbar jag inom en vikariepool och hoppar in när personal behövs, men fast det vore något!
//Sassa

                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0