Vilken jävla smäll!

Idag har jag kastat ut en jätte tung TV från en balkong så den exploderade och vilken JÄVLA smäll det blev! Haha, det var skit kul!
Och varför i hela friden kastade jag ut en TV? Jo, för jag spelade en liten roll i en kortfilm idag som min klasskompis gör som projektarbete. Jag spelade en förbannad exflickvän som kastar ut mitt ex grejer från balkongen, bland annat hans TV. Det var jätte roligt :) Det var lätt att spela asförbannad och särskilt mot en person jag inte har någon relation med i vanliga fall, snubben som spelade mitt ex hade jag aldrig tidigare träffat och då kan jag mer än gärna kasta ut en TV från en balkong och be honom dra åt helvete! Dessutom är det nog ganska lätt för mig att spela arg eftersom jag har ett ganska hett temperament och skriker gärna istället för att diskutera.
Det var i alla fall väldans kul!
Fick utlopp för lite inre ilska också.
//Sassa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0