Jag är ok...

Men jag som lovade att bli en riktig typisk nördig bloggare som tydligen hela världen blivit. Nä men det blev jag aldrig, kommer inte bli heller. Men några inlägg lyckades jag raffsa ihop under juli månad, men nu är det ju redan oktober och allt. Jaja, det finns mycket här i livet man vill göra, börja med och skapa.. men en blogg, det är väl inte så nödvändigt egentligen, vem fan läser all skit folk skriver? Inte jag! Det finns ju så mycket onödigt bajs som skrivs överallt, att ordbajsa är ju en av de saker folk är bra på rent allmänt, det är rätt tragiskt egentligen.
Så idag är det måndag och jag är trött och seg.. det är nästan som en folksjukdom, ja att vara trött på måndagar. Men det är ju ganska bra för då slipper man känna sig så annorlunda där man går och gäspar, och knappt kan hålla ryggen rak och man ser allmänt jävlig ut. Det är heeelt ok, för så ser alla ut en måndag. Det är nästan inte ok att INTE se jävlig och trött ut och krokig i ryggen som Gollum. Så därför är jag nöjd att jag är en i mängden idag. Annars brukar jag trivas rätt bra som en "utstött" ja alltså inte mobbad eller så utan som mig själv, jag brukar inte lägga så mycket tyngd på att anpassa mig efter andra och se till att andra tycker jag är ok, för det viktigaste är ju ändå att jag tycker jag är ok.. eller hur?

image3
//Sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0