En gång om dagen får jag ont i magen och då tänker jag på dig så går min magvärk över!

Jaha... nu tycker min kära vän att jag ska uppdatera min blogg minst en gång om dagen!!! En gång om dagen? Visst att gå och skita en gång om dagen är väl något man gör men att skriva i sin blogg varje dag! Ja nu de senaste dagarna har jag skrivit varje dag faktiskt, men jag tror inte att jag har så mycket att skriva om varje förbannade dag.. oj ursäkta mig, nu kanske jag låter sur, men det är jag inte alls :)
Nää men nu har jag inget mer att skriva än att jag ska gå och skita :P
//Sassa


Kommentarer
Postat av: Linda

Puss puss!!

2007-10-18 @ 00:55:46
URL: http://missolof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0