Skaka rumpa och dra sig

Helt plötsligt fick jag känslan av att vilja ha snö. Mycket och fluffligt snö, vitt och knastrande under fötterna. Men milt i luften ändå. Ville ha en sån där perfekt vinter dag då det är vindstilla och milt och solen skiner på en vackert blå himmel och snön glittrar som miljarders miljarder kristaller. Allt vore bättre än det här vädret vi har just nu. November väder, fy fan säger jag bara.

Det blir ingen reunion i morgon med gamla högstadieklassen, det är synd tycker jag. Men tyvärr var det för få som kunde och då är det ganska tråkigt. För om man ska ha en reunion fest så ska alla komma, okej max två får vara borta. Vi har snackat om en återträff sen vi slutade i höhgstadiet för nästan fem år sedan.

Ikväll ska jag skaka rumpa med Marielle om jag blir lite piggare någon gång! Jag börjar bli trött på den här hösttröttheten, det är så förbannat svårt att kliva upp ur den underbart varma och sköna sängen. Den är så fantastisk på mornarna, men nästan aldrig annars. På kvällarna är den kall och obekväm och vill inte alls samarbeta med mig. Men på mornarna, åhh så skönt att dra sig, men det är aldrig lika skönt att dra sig när man vet att man får dra sig. Det är skumt för när man har en tid att passa på morgonen vill man gärna ligga kvar länge länge.
//Sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0