Mina vantar! :(

Mina vantar är borta, mina nya fina grå vantar, stickade med silver trådar i är borta! Stackars vantar och stackars mig, mina händer. Kallt kallt :( Dom var så sköna och fina.
Farväl mina älskade vantar jag kommer sakna er!

Det är faktiskt vääldigt typiskt mig, för jag tappar bort minst sex par vantar varje vinter utan att överdriva. Men jag förstår inte hur det kan komma sig, för jag tappar aldrig bort nycklar, plånbok och mobil.. äh ja det där med mobil kanske jag kan stryka. Mobil, så nu var det gjort :P Nä men jag och vantat alltså, det är faktiskt helt otroligt. Jag lägger dom i knät i tunnelbanan och på bussen sen reser jag mig och går. Trots att det händer så otroligt ofta lär jag mig aldrig!
Jag är en riktig slarver helt enkelt!
//Sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0