Märkliga drömma

Läskigt värre. Det blev inget fejkblod för min del, för dyrt! Men kalkpuder i alla fall så jag blir riktigt blek och fin i hyn. Jaha, egentligen skulle jag behöva röra på mig nu och dra hemåt, duscha, fundera på vilka läskiga kläder jag ska ha på mig och sminka mig, men orkar inte nu. Vill sitta ett tag till, vädret lockar inte direkt till mig.
Har drömt helt sjukt inatt, drömde om att jag lagade någon konstig mat med ägg och nudlar, stekte allt i en kastrull sen så la jag in den i mikron och så small det. Ja hela mikron exploderade sönder och det började brinna. Jag befann mig i mitt barndomshem som jag flyttade ifrån när jag var 13. Om jag är hemma i en dröm är jag alltid där, i mitt barndomshem i Jarlaberg. Det är märkligt egentligen eftersom det var åtta år sedan jag bodde där. Men det kanske är för att jag bodde där under mina viktigaste år i mitt liv.
Jag drömde också om en kompis till mig som nyligen gjort slut eller det har i alla fall tagit slut mellan henne och hennes pojkvän sedan nästan fem år och jag vet inte anledningen till varför det är slut men i min dröm var det på grund av vår gamla bildlärare. I drömmen reste hon till Italien med bildläraren och kom sen hem efter resan och berättade att de hade haft (censur) Jag blev väldigt chockad och så sa hon att hon var kär. Jätte märkligt. :P
Nu borde jag börja röra på mig så jag slipper stress, jag avskyr stress!
Nu ska jag väl kila då. Vet du att ordet kila på gammelsvenska betyder avlida/dö.
//Sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0