Man ska aldrig ge upp sin dröm!

Jaha så jag ska bli en polisflickvän =D Spännande tycker jag, att få en pojkvän som får bära vapen och uniform, lite läskigt också men mest kul!
Han kom äntligen in på skolan, han har sökt några gånger men inte kommit vidare till intervju men nu, nu kom han vidare, han fick göra alla prover skrivtligt, fysiskt, psykologiskt och vad det nu var mer för något. Och han kom in!!! Så himla roligt, hans dröm blir äntligen sann! Tre år sen är han färdig, men tre otroligt roliga år. Jag är faktiskt avundsjuk på att han äntligen får göra det han innerst inne alltid har drömt om. Men det blir väl min tur så småningom, förhoppningsvis. Jag ska i alla fall ALDRIG ge upp, för om man vill något ska man se till att få det gjort oavsett hur svårt det är, det är bara att ge sig fan på att det ska gå!
                                    = Sant


Nog om det nu, vår skrivarlärare på skolan kallar vår pjäs för en skruvad socialrealistisk komedi med en tragisk underton, det ni, det låter väl intressant?

Nu har vi mailat Ikea, eller vi har i alla fall skrivit klart mailet vi ska skicka iväg. Vi får hoppas på att de är villiga att sponsra oss. =)
Äh orkar inte skriva mer, har inget mer intressant att berätta bara att jag är en stolt flickvän, haha, det har jag alltid varit men ändå.
//Sassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0