Magsmärtor, stress och noll sömn

Nu sitter vi här, jag och Linda och väntar på att vår lilla film har "captureat" klart. Linda smaskar pasta wok sittande i sin gula morgonrock och hängiga ögonlock, jag själv sitter lite mer påklädd med hängiga ögonlock. Vi är duktiga det finns det ingen som kan säga något emot. Vi kämpar på trots att vi vissa dagar vill lägga ner hela vår verksamhet. Vi har alltså filmat tre barn och det ska vi klippa ihop och så ska vi använda oss av den i vår teaterföreställning "Köttfärsfyllda Paprikor" så nu har jag avslöjat titeln. 
Vi är på Ekerö, hemma hos Linda.
 Helgen har varit full av nöjen men jag har inte varit nöjd ändå för att jag har helt enkelt inte kunnat njuta. Hela tiden är mitt huvud fylld med stress och måsten så jag drog från en fest vid elva på lördag, ELVA! Ja du hör. Jag brukar vara en av dom som drar sist från festen och sen gärna vill forsätta efterfesta men nu, herregud, kroppen strejkade och sa åt mig att åka hem och sova. Trots att Laura (min älskade syster som bor i Norge) är på besök i Sverige och jag hade lovat att festa med henne på lördag efter den festen jag drog ifrån klockan elva men så blev det inte. Jag åkte hem och somnade på ett ögonblick men på söndagen var jag inte utsövd. Men till jul får jag vila. Då ska jag sova i tre dygn i streck.
Nu är det hektiskt med magsmärtor, stress och noll sömn, men det är nu och tre veckor framöver och sen, sen kan jag sova!!!
//Sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0