Idag vill jag "poffa"

Det blev i alla fall en kopp te, Citron. Men tyvärr är jag fortfarande oförskämt trött. Så in i Nordens trött. Är det nåt kul på TV ikväll? Onsdag, onsdag.. hmm.. nä fan det är redan torsdag!!!! Det glömde jag totalt bort. Tiden går så snabbt, för snabbt!!!! HJÄLP!!!! Får ångest snart, japp i högsta grad. Torsdag, torsdag.. men allvarligt är det något kul på TV idag? Får gå in på tv.se och titta. Kommer nog ändå inte orka titta, vill helst sova när jag kommer hem. Det här inlägget var ju totalt onödigt. Helt totalt mega onödigt!
Nu lägger jag ner alltihop, hela min existens. Nääääääää.. då kommer säkert någon att sakna mig. Ja en person, kanske mamma, eller systeryster, ja och då menar jag den stora. Den lilla kommer nog också sakna mig. Och den lilla broriroren också. Kanske pappa med, och antagligen Richard, förhoppningsvis. Och Linda hoppas jag. Jag skulle i alla fall sakna henne om hon poff försvann. Poff!
Tänk att ibland få poffa bort bara sådär. Poff! Borta. Sandkorn blåser i vinden. Poff så blir man till sand och blåser med en skön vårvind. Trevligt värre. Poff! Idag vill jag poffa ganska mycket. Som ett popkorn. Ja det ska låta som när smörade majskorn blir till popkorn. Mmm.. popkorn. Jag har ingen micro så jag kan inte göra popkorn. Jo förresten i kastrull går det ju.
Gäääääääsp.
//Sassa
                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0