Fyra uppklädda tjejer bland mega kläder!

Det blev inte till mycket att skaka i fredags. 18-åriga små hiphopare med alldeles för stora kläder och kepsar ner över halva ansiktet. Inte riktigt min typ av människor och musik, men jag dömmer inte hunden efter pälsen för det finns hiphopare som är gör trevliga men musiken... nja. Skaka rumpa musik skulle jag inte säga att det var, mer skaka arm musik.
Vi var fyra tjejer som skulle på en spelning som min vän tipsade om. Han kompade hiphop bandet. Jag behöver inte nämna några namn här för jag vill inte göra mig misförstod. De var enormt duktiga musikaliskt men det var inte min typ av musik helt enkelt. Vi kände oss lite som utbölingar (säger man så?) Vi var fyra uppklädda tjejer bland hiophop killar och tjejer med mega kläder. Hmm...
Helgen har varit sååå lugn och sååå skön! Sov till halv ett i lördags, det behövdes kände jag. Och idag, har jag inte gjort ett jävla skit. Men ska strax ut och ta en promenad för jag känner att hjärnan placerat sig i viloläge och ligger och guppar i något segt slem. Så det är dags att fräscha upp hjärncellerna lite med syre.

TVÅ VECKOR KVAR TILL PREMIÄREN AV VÅR TEATERFÖRESTÄLLNING!!!
Nu måste allt falla på sin plats annars rasar alltihop!
//Sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0