Blod och blåmärken

Jaha nu börjas det igen då. Det är fredag och helst av allt skulle jag vilja ligga i soffan med en mysig film och en påse lösgodis. Men dessvärre är jag i skolan nu och ska ta tag i dagen. Se till att jag får ut något nyttigt av den. Linda sover på golvet i vår teatersal och här sitter jag och flamsar framför min blogg.
Idag skiner solen och det är klarblå himmel. Imorgon ska jag klä ut mig. Tänkte spela en död våldtagen tjej, men det känns så läskigt. Jag såg framför mig i trasiga strumpbyxor, blod, blåmärken, rivsår, strypmärken, tårar och svart, svart, svart, men det känns så läskigt att klä ut sig till något sådant eftersom det inte är kul. Jag får se hur jag gör. Jag brukar alltid klä ut mig till drakulas fru eller något liknande, svartklädd, svart smink och ruffsig i håret och blek i hyn.. hmm. Det är ju i morgon jag ska på en liten halloweenfest hos min mamma så jag kan inte tänka hur mycket som helst. Jaja, jag får ta och åka till buttericks och titta lite på fejkblod.
Nu måste jag sätta igång! Punkt slut!
Ha en ryslig helg!
//Sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0