"Asså shit vad coolt, vad gammal du är!"

Så hur blev det nu då med Halloweenfesten? Från början var vi tjugo personer men vi blev bara nio personer!!! Det är så tråkigt när man planerat en fest och så tackar folk ja men sen i sista stund får de förhinder! Trist. Men det blev kul i alla fall, tyärr så fotade vi ingenting så jag kan inte visa hur vackra vi var.
Jag hade på mig en grå kläning och trasiga strumpbyxor och sminkade en stor blåtira över ena ögat, den såg faktiskt riktigt äcklig ut, när jag såg mig i spegeln så gjorde det ont för hjärnan ger signaler om att det ska göra ont. Jag sminkade även stora blåmärken i armväcken och runt handlederna så att det skulle se ut som om jag varit fastbunden, sen svintade jag håret, alltså gjorde det jätte ruffsigt och la i en massa grenar i håret så att det såg ut som om jag legat i skogen. Jag såg i alla fall väldigt skadad ut. Richard fick se ut som om han hade varit med i en bilolycka och hela pannan var ett enda stort blåmärke och så rann det blod ner i ansikter och ur näsan. Vad folk glodde när vi åkte tunnelbana och buss :P
Linda var en skadad hockeyspelare med bandage runt huvudet och massa sår i ansiktet, på händer och på benen.
Festen var hos min mamma och grannens 17-åriga son hade också fest som jag och Linda joinade senare under kvällen, men vilken tråkig fest! Jag kan inte minnas att mina fester när jag var 16, 17 år var såå tråkiga. Tjejerna skrattade högt och bättrade på sina glansiga läppar och drack öl i hallen, några hånglade i något hörn och spydde på en toalett. Några småtjejer som var 16 frågade hur gammal jag var och när jag sa att vi var 86:or blev dom helt till sig "men shit asså, ni är typ såhär 5 år äldre än oss! Coolt, asså vad häftigt att ni är här. Man ba festar med 21åringar, haha" Coolt, häftigt. Men när man är 16 år går man ju i gymnasiet och jag kan inte minna att jag skulle tycka det var särskilt häftigt att festa tillsammans med 21-åringar, eller?
//Sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0