Snurr snurr i huvudet!

Vad händer med min framtid? Vad ska min framtid innehålla? Jag vill så gärna kunna se i en kristallkula eller i tarokort eller handens linjer, vill veta vad som ska hända. Kommer det att gå bra? Blir jag det jag drömmer om? Får jag jobba med mitt drömyrke så småningom? Kommer jag få egna barn och kommer jag kunna föda dom själv? Kommer jag bo fint, stort eller smått? Kommer jag gifta mig och skaffa körkort? Jobb, jobb och jobb!!! Usch, det snurrar ganska mycket i huvudet nu med alla funderingar kring framtiden! Jag har kommit in i "fundera på framtiden hela tiden" - fasen nu och det känns jobbigt.
Samtidigt som jag så gärna vill veta om allt kommer fixa sig så vill jag inte det ändå. Det är ju inte kul att få veta allt, då försvinner ens drömmar. Hmm.. svårt dilemma :P Har hamnat i någon sorts kris just nu, återvändsgränd, eller korsning, fast korsningen ser mer rund ut, går liksom i cirklar. Har slutat plugga, måste börja jobba, söker jobb som in i ************************ men det är svårt att få in en f*cking j*vla fot i det f*rbannade systemet!!!!! Jajajajaja, orkar inte upprepa allt jag har i huvudet varje dag. Bläh. Det fixar sig alltid på något sätt, det brukar det göra.
Nu ska jag ägna mig åt att njuta över julskinkan och pepparkakor och julöl, och sen fyrverkerier och fina kläder och glitter och mängder i champagne... sen får jag grubbla :) Kommer ha tid att grubbla i många många år till så jag kan väl göra det sen lika gärna.
Glöm dina bekymmer för imorgon kommer nya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0